ON-LINE Servisní podpora
<<<<< Kliknutím na obrázek spustíte klienta pro On-Line pomoc
Pokud není odkaz funkční použijte následujísí alternativní odkaz:
CENA SLUŽBY HELP DESK:
Zákazníkovi je účtováno každých 15 minut spojení a práce na vzdáleném počítači uživatele.
Pracovní den 8:00 - 16:00 | 200,- Kč/15 min. bez DPH |
Pracovní den mimo pracovní dobu | 300,- Kč/15 min. bez DPH |
Víkendy a státní svátky | 400,- Kč/15 min. bez DPH |
Vzdálená On-Line zákaznická pomoc spočívá v tom, že je servisnímu technikovi umožněno připojit se ke vzdálenému počítači zákazníka a tam provádět servisní operace či konzultace. Vše probíhá samozřejmě s Vaším souhlasem a za Vaší plné asistence. Spojení je samozřejmě zabezpečeno a veškeré postupy domlouváte současně s technikem telefonicky nebo prostřednictvím internetového volání (například SKYPE - pokud je k dispozici).
K vyvolání Help Desku dojde po kliknutí na obrázek operátorky. Poté jste vyzváni ke spuštění klientského prostředí a nebo jeho uložení přímo do Vašeho počítače. Zvolte variantu SPUSTIT a po zobrazení klientského prostředí sdělte servisnímu technikovi, se kterým komunikujete, zobrazené ID a HESLO připravené relace. Po zadání těchto informací do asistenčního systému získá technik dočasný přístup do Vašeho počítače potřebný k řešení Vašeho problému. Uskutečněním takovéto vzdálené relace zároveň souhlasíte s cenovými podmínkami této služby, tak jak jsou uvedeny na této stránce a její následné fakturace za vzdálenou asistenci. Pokud jste uživatelem, jenž má služby Help Desku v rámci supervizní servisní smlouvy MartSoft, sdělte toto prosím technikovi.